tirsdag 22. november 2011

Logger av blogger


I skolen synes jeg ofte vi starter med nye prosjekter og at vi sjelden avslutter dem. Satsninger dør liksom ut av seg sjøl når det kommer for mange nye prosjekter og satsningsområder. Jeg prøver å avslutte ting på min skole, ikke bare sette i gang nye prosjekter. Punktum og avslutning er viktig. Jeg skal prøve å avslutte min karriere som blogger (i alle fall for denne gang) på en ordentlig måte også.
Neste uke skal jeg på ny samling i studiet i skoleledelse. Da skal det ikke handle om IKT, men om ledelse av skoler i utvikling. Gleder meg til å lære mer som kan gjøre meg til en bedre skoleleder slik at elevene jeg har ansvaret for får en bedre skole. Og jeg gleder meg til å se igjen mine medstudenter som har inspirert meg til å bli en mer digital skoleleder. Skal ikke legge fra meg det digitale helt sjøl om det ikke er tema for samlinga; følg med på twitter #skoleledelse
Takk for følget og mange gode og tankevekkende kommentarer. Sees i RL snart!
Helt til slutt en spesiell takk til min kjære hp elitebook som trofast har fulgt meg gjennom jobb og studier den siste tida. Uten deg hadde ikke dette vært mulig.

2 kommentarer:

  1. Takk for mange gode og tankevekkende blogginnlegg - det har vært utrolig artig å følge bloggen din denne høsten. Herlig med den humoristiske vrien du hele tiden har holdt.

    SvarSlett
  2. Hei! Vil forsøke meg på en protest mot nedleggelse! Det har vært lærerikt å lese bloggpostene dine. Regner med å kunne nyte godt av kunnskapen din lokalt uansett. Takk!

    SvarSlett